Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

κουτσος... στραβος.... μογγολος...... σακατης.....και πολλα αλλα ειναι τα διαφορα "" υποκοριστικα " που καποιος που θελει να περιγραψει εναν ανθρωπο που εχει μια ιδιαιτεροτητα μπορει να βρει να πει.
ειμαι μια απο αυτους τους ιδιαιτερους που προκαλουν την περιεργεια των γυρω...
η ιδιαιτεροτητα μου ....δεν εχει σημασια προς το παρον ..
τωρα πρεπει να αρχισουμε να επικοινωνουμε ..
εχω πια τη δυνατοτητα να πω και εγω ενα δυο .. πραγματα που σκεφτομαι που τοισο καιρο κραταω κλεισμενα μεσα μου .. ασ ειναι και με τα χερια του patera αφου εγω δεν μπορω ας ειναι και με τι δικη σας βοηθεια

στειλτε μου email sto . kpapados @yahoo.gr και εγω θα απανταω και θα τα "" ανεβαζω " οτι θελεται στο blog μου
με λενε ....αννα ..... και ευχαριστω που βοηθατε να εχω και εγω φωνη
( για να σας δω ποσοι θα εγγραφειται )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου