Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

καλησπερα σε ολους σας , αργω να γραψω αλλα....αν δεν βοηθησουν οι αλλοι δεν γινεται τιποτα .
γιορτη της μητερας εχθες ετσι ακουσα να λενε οι αδελφες μου .
δηλαδη γιορταζει η μαννα μου ?
δεν ειδα να κανει κατι.... αν γιορταζε θα ........μα λαθος θα κανουν, αλλα δεν γινεται αυτες ( οι αδελφες μου ) ολη μερα εξω ειναι σχολεια , φροντηστηρια, βολτες , κατι παραπανω ξερουν .


τι ειναι η παγκοσμια γιορτη της μητερας , καθε πρωτη κυριακη του Μαη, α καταλαβα

ελενη τη λενε τη μαννα μου , εγω τη λεω << η μανα η νταου>> απο το νταης .
γιατι ?
τον εχει πολεμηση τον τιτλο της ΜΑΝΝΑΣ δεν τον εχει τσαμπα....
χρονια πολλα πισω στα δυσκολα τα πρωτα στα νοσοκομεια ......
ωρες στην αγκαλια της να με κραταει να κοιματε στην καρεκλα βδομαδες νεα κοπελα που δεν ειχε ζησει τη ζωη της και εκει ........ ορθια

στη Μαννα μου .
δεν εχω κατι να σου χαρισω .....
θα προσπαθησω μονο σημερα να μην σε ξυπνησω το βραδυ να κατσεις να ξεκουραστης
αυτο μονο μπορω δεν εχω κατι αλλο , και να ξερεις Μαννα οτι ειναι πολλη δυσκολο να το κανω εγω αυτο , γιατι δεν το θελω μονο του ερχεται και αρχιζω αξημερωτα και φωναζω
...θα προσπαθησω και αν δεν τα καταφερω να ξερεις οτι προσπαθησα πολυ......

μια ορτανσια παντως βρηκα και στη χαριζω που σου αρεσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου