Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

αξημερωτα παλι σημερα , πρωι πρωι και η αδερφη μου , τι εγινε?
δινει πανελληνιες ακουσα ......
την ειδα λιγο αναστατωμενη εφυγε χωρις να χτενιστη και να βαλει τα καλα της.....
οπως κκαθε μερα που τη βλεπω να φευγει και την καμαρωνω...
την περναω 5 χρονια ειμαι βλεπεται η μεγαλη ....αδελφη

καλη επιτυχια ηθελα να τις φωναξω μα δεν μπορεσα, εχω ξεκινηση απο το πρωι στις 5 να φωναζω και δεν μπορω να σταματησω βλεπεται .
μακαρι να παει καλα αν και δεν καταλαβαινω εγω τι ακριβως ειναι οι πανελληνιες και γιατι τοσο αγχος

εδω που τα λεμε η αδελφη μου δεν εχει περασει και λιγα με μενα απο μικρη , την εχω ταλαιπωρηση δεν λεω ...
κοιμομαστε ολες σε ενα δωματιο μεχρι προσφατα και δεν τπους αφηνα να κοιμηθουν , δεν ειχε δικα της πραγματα δεν μπορουσε να στολιση τιποτα , ...και αλλα πολλα ......
αλλα ειναι καλη αδελφη θα μου δωσει νερο θα με βοηθηση να σηκωθω να με ταιση ειναι καλη πιστεψτε με δεν το λεω επειδη ειναι αδελφη μου .

μακαρι να παει καλα και ας μην το καταλαβαινω....
σαν μεγαλυτερη που ειμαι θα ηθελα να μπορουσα να σε βοηθησω να σε στηριξω και εγω .....εχεις την σκεψη μου μαζι σου ολο αυτο τον καιρο .......να εχεις τα καλλιτερα αποτελεσματα ....για σενα και μονο ....δεν μπορω να στα πω ....αλλα να ξερεις οτι ειμαι μαζι σου οχι γιατι με βοηθας αλλα γιατι ειμαστε αδελφες και θα ειμαστε παντα μαζι......

πρεπει τελως παντων να μου πει καποιος τι ειναι οι πανελληνιες γιατι θα σκασω...

1 σχόλιο:

  1. Άργησα πολύ να σας έρθω... βλέπετε έχω κι εγώ εξετάσεις, αλλά γράφουν και οι μαθητές μου Πανελλήνιες...

    Οι Πανελλήνιες λοιπόν είναι ένα φαγητό που δεν αρέσει σε κανέναν, αλλά πρέπει να το φάει για να... μεγαλώσει. Αυτό είναι.

    Τα φιλιά μου σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή