Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

μου αρεσει ενα τραγουδι που λεει ο πατερας μου συχνα .......

.....εδω στου δρομου τα μισα εφτασε η ωρα να το πω
αλλα ειναι εκεινα που αγαπω αλλο για αλλου ξεκινησα.......

δεν ξερω γιατι τωρα τελευταια τον ακουω να το λεει συνεχεια



........εχω δυο αδελφες , προκομενος ο πατερας μου και η μαννα μου ,
ναι ξεχασα να σας πω οτι εχω και μαννα ,
δεν ειμαι δα και αγγουρι να φυτρωσω,
μενουμε ολοι μαζι και πολλες φορες καταλαβαινω οτι τις ενοχλω , φωναζω βλεπεται ,
δεν το κανω ομως επιτηδες , δεν ξερω γιατι το κανω ,
μαλλον γιατι δεν μπορω να μιλησω και το μονο που μου βγαινει ειναι αυτες οι φωνες ......

καποιος ειχε πει θυμαμαι στους γονεις μου οτι αυτα ειναι << αυτιστικα στοιχεια >> η καπως ετσι ..
τελως παντων , οτι και να ειναι εγω αυτο μπορω να κανω , μπορει να ενοχλω αλλα ας κανω και εγω κατι...
εκτος απο τις φωνες μερικες φορες δεν αισθανομαι καθολου καλα και αρχιζω να ζαλιζομαι να με πιανει το κεφαλι μου , μετα δεν θυμαμαι τιποτα και οταν συνερχομαι ειναι ολοι απο πανω μου , με χαιδευουν και με φιλανε και μου λενε να ηρεμησω και δεν ειναι τιποτα και τετοια ...
τι δεν ειναι τιποτα που τις περισσοτερες φορες πεφτω και χτυπαω ...

αυτο εχ ακουσει πως το ονομαζουν επιληψια , σπασμους και κατι τετοια , μαλλον μου δινουν και κατι χαπια για αυτο ετσι νομιζω , αλλα εγω δεν τα θελω και πολλες φορες κανω την κοιμισμενη για να μην τα πιω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου