Κυριακή 22 Μαΐου 2011

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΣΑΝ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΗ

Την βδομάδα που μας πέρασε ήρθε και στο δικό μας σπίτι η κοπελιά που κάνει την απογραφή σην περιοχή μας .
Οταν ακούσαμε γενική απογραφή πληθυσμού θεωρήσαμε ότι σε αυτην την απογραφή ήταν μια ευκαιρεία να καταγραφούν και οι Ανθρωποι με αναπηρίες και διάφορες λεπτομέρειες που θα μας έδιναν , πιό πολύ στο Κράτος δηλαδή , την εικόνα που υπάρχει στούς Ανθρώπους αυτής της κατηγορίας .


Οταν ρωτησε η απογραφέας την μητέρα μου για μένα δεν υπήρχε καμμιά ερώτηση που στην απάντηση της να καταγράφεται η κατασταση μου , 'ετσι για την απογραφή Εγώ είμουνα μια 25χρονη που δεν δούλευα , ίσως γιατί είμουνα τεμπέλα , και δεν καταγραφόντανε πουθενά η πραγματικότητα ότι δηλαδή είμαι ένα άτομο με αναπηρία που βιώνει εδώ και 25 χρόνια την εγκεφαλική παράλυση και τις συνέπειες της σε μένα και στην οικογενειά μου .
Και μ΄'εχρις εδώ καλά με τις ερωτήσεις αλλά στην ερώτηση τι σπουδές έχω κάνει δεν μπορεί .. δεν το δέχομαι να με ΑΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΣΑΝ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΗ.
Το Κράτος που ποτέ δεν φροντισε να δεί τις ανάγκες μας το κράτος που κρατά στο χάος της αμάθειας χιλιάδες Παιδιά με αναπηρίες που δεν θέλει να μάθει πόσοι είμαστε για να έχει έναν μπούσουλα , θα μου πείτε τι να τον κάνει τον μπούσουλα, να ξέρει που παέι μας καταγράφει σαν ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΥΣ ότι δηλαδή ήταν δική μας ευθύνη και τις οικογένειας μου που δεν πήγα ΠΟΤΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ότι δεν υπήρχε καμμιά δομή ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ να με δεχτεί όπως ήταν υποχρεωμένο βάση του Συντάγματος , να κάνει το Κράτος "πρόνειας" .
Και έρχονται τώρα να με ρωτήσουν αυτοί που ευθύνονται για αυτήν την κατάσταση να μας ρωτήσουν τι γραμματικές γνώσεις έχουμε !!
Ερχονται σήμερα να με ρωτήσουν άν εργάζομαι ! και με απογράφουν σαν ΑΝΕΡΓΗ !!
Σε λίγο δηλαδή μπορεί να παρέμβει και ο εισαγγελέας να ζητήσει ευθύνες απο τους Γονείς μου γιατί δεν παρακολούθησα και Εγώ την υποχρεωτική εκπαίδευση όπως απο το νόμο προκύπτει.
Οχι Εγώ δεν το δέχομαι δεν θέλω να με απογράψουν σαν ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΗ θέλω να με απογράψουν σαν άτομο με αναπηρία που ποτέ το Κράτος δεν έδωσε καμμιά σημασία αν ζω πώς ζώ και τι κάνω .

ΑΝΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ του Κωνσταντίνου και της Ελένης ( με το χέρι του Πατέρα μου να γράφει αυτά που άν μπορούσα θα τα έγραφα Εγώ και σε πιό σκληρή απο αυτήν γλώσσα , γιατί μόνο εμείς μπορούμε να περιγράψουμε , ούτε καν οι Γονείς μας , αυτό που βιώνουμε) .

http://prezatv.blogspot.com/2011/05/blog-post_1351.html#more
http://prezatv.blogspot.com/2011/05/blog-post_5695.html

http://eidikonikaias.blogspot.com/



7 σχόλια:

  1. ΣΥΝΕΧΊΣΤΕ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΕ ΘΑΡΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και βέβαια δεν θέλουν να απογράψουν τα ΑΜΕΑ σε καμμιά περίπτωση δεν θέλουν να φανεί το πρόβλημα των Ανθρώπων με αναπηρίες σε αριθμούς .
    Πως να θέλουν να φανεί ότι χιλιάδες παιδιά με αναπηρίες δεν πάνε σε καμμιά δημόσια δομή υποχρεωτικής εκπαίδευσης ;
    Είναι η δεν είναι συνταγματικά κατοχειρομένο το δικαίωμα όλων στην μόρφωση ; Υπάρχει η δεν υπάρχει το υποχρεωτικό της ειδικής αγωγής ;
    Γιατί δεν πέρνουν μέτρα ;
    Γιατ'ι δεν θέλουν αυτ'ή είναι η πολιτική τους να αφήνουν την αναπηρία στην φιλανθρωπία στην ιδιωτική πρωτοβουλία και στους κάθε λογής χορηγούς , και βλέπουμε τώρα τα αποτελέσματα κλείνουν ένα ένα τα ιδρύματα απο την υποχρηματοδότηση και την έλλειψη πλέον διαθέσιμων χορηγών .
    Για αυτό δεν θέλουν να φανεί σε καμμιά απογραφή το ζήτημα των αναπηρων και τι κάνουν πως ζούν την καθημερινότητα τους .
    ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΗ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΗ λοιπόν η Αννα και όλες η"Αννες"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα :-))

    σκέφτομαι τις μίζες που φάγανε τα λαμόγια,μόνο από τα υποβρύχια!

    μόνο από τις μίζες αυτές μπορούσαν να φτιάξουν

    σε κάθε πόλη της Ελλάδας από ένα Σύγχρονο Σχολείο για τα Παιδιά ΑΜΕΑ αλλά και χώρους Αναψυχής και Διασκέδασης επίσης για τον εξωσχολικό τους χρόνο.

    αλλά σε αυτό το Κράτος,ΔΕΝ έχουμε Κυβερνήσεις που να κάνουν Έργα κι ότι περισσεύει να το τρώνε,
    έχουμε Κυβερνήσεις που Τρώνε και ότι περισσεύει,
    το κάνουν έργα ;-(

    καταθέτω μια σκέψη μου:
    ίσως το πρόβλημα,λόγω του μικρού ποσοστού στην κοινωνία να μη συσπειρώνει αρκετό κόσμο κατά τις παραστάσεις,και να μη πιέζει έτσι τους Αρμόδιους αρκετά.
    -πρότασή μου είναι:εκτός από τις Συγκεκριμένες παραστάσεις,
    Να προσπαθήσουμε σε μία άλλη εκδήλωση ή Απεργία στο τέλος της, να μη διώξετε τον κόσμο και ΟΛΟΙ μαζί να πάτε στον Αρμόδιο.
    ίσως τότε Πιεστεί περισσότερο, και δοθεί λύσει.

    ΜΟΝΟ ΟΤΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ, ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΛΎΣΕΤΕ

    χάρηκα που τα είπαμε.
    την αγάπη μου στην Άννα μαζί με αυτή την αφιέρωση

    http://www.youtube.com/watch?v=OK263b3kD4k&feature=related

    έχω κι εγώ τέσσερις κόρες και τη μια τη λένε ΆΝΝΑ :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Αννούλα :-))

    Κώστα καλημέρα

    δες εδω....

    http://www.nikipress.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1491:2011-06-06-19-04-00&catid=39:2010-10-08-12-48-04&Itemid=57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα albatrus τώρα είδα τα σχόλια σου και σε ευχαριστώ νάξερες πόσο θα ήθελα και εγώ μια "μεγάλη πτήση" .είναι δύσκολο το θέμα μας και μακρυά απο την καθημερινότητα των άλλων ...και έτσι παραμένει δύσκολο .
    4 κόρες !! και μετά παραπονιέταο ο πατέρας μου που έχει 3 να τις χαίρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αννούλα!

    η πτήση σ'ένα Ψαροπούλι είναι πανεύκολη!

    αν δε σε κάνει κόπος, μπές σ'αυτό το Link

    http://users.uoa.gr/~nektar/arts/prose/richard_bach_jonathan_livingston_seagull.htm

    και θα πετάξουμε νοερά παρέα :-))

    και για γρήγορο πέταγμα όπως θα το διαβάζεις
    άκου ταυτόχρονα κι αυτή τη μουσική

    http://www.youtube.com/watch?v=YAOTCtW9v0M

    μια όμορφη μέρα σε εύχομαι

    Αποστόλης :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. την Καλημέρα μου στην Αννούλα :-))

    Αννούλα άκου αυτό

    http://www.youtube.com/watch?v=In8DaeDs9KA

    με τα μάτια ερμητικά κλειστά.

    κλείσε τα μάτια και μόνο άκου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή